اگر شما تازه شروع به کاوش صنعت اتوماسیون بازاریابی هستید، شما در سراسر برخی از اصطلاحات که شما با آن کاملا آشنا هستید (و حتی اگر شما آشنایی با صنعت اتوماسیون اجازه دهید این اتفاق می افتد – صادقانه) آمده است. از پرورش منجر به اتوماسیون قوانین برخی از اصطلاحات بازاریابی است به اندازه کافی به چرخش سر خود را.
آن را نمی شود خوب اگر وجود دارد چه لیست بعضی عبارات معمول اتوماسیون همه تعریف شده در یک مکان برای راحتی شما? شما را در شانس هستید! ما برخی از شرایط اتوماسیون بازاریابی مشترک (و برخی از روی حیله و تزویر!) و عبارات و لیست آنها را از زیر کلیک کنید.
API (رابط برنامه نویسی نرم افزار): یک مجموعه خاص از “قواعد” (کد) که برنامه های نرم افزاری برای برقراری ارتباط با یکدیگر دنبال می کنید.
بیشتر بدانید: 10 گام برای تصویب بازاریابی اتوماسیون 101
اتوماسیون قوانین: قوانین اتوماسیون اجازه می دهد شما را به انجام برخی اقدامات بازاریابی و فروش در داخل خود سیستم اتوماسیون مانند مرتب سازی منجر به متفاوت لیست بر اساس معیار است که شما مشخص کنید.
BANT: جایگاه مخفف برای بودجه و اختيار و نیاز و جدول زمانی. ترکیب این چهار عنصر تعیین کننده چگونه فروش آماده است منجر شود.
داخلی بازاریابی: تاکتیک بازاریابی است که خریداران به ارمغان می آورد شما را از طریق ترکیبی از جستجوگرها; محتوای ارزشمند بازاریابی مانند whitepapers آموزشی پست های وبلاگ فیلم; و رسانه های اجتماعی. بازاریابی ورودی است تبدیل شدن به محبوب (و ارزان) جایگزین به خروجی، “فشار – سبک ‘ بازاریابی تاکتیک های گذشته.
نشانی IP (نشانی پروتکل اینترنت): شماره اختصاص یافته به هر دستگاه در شبکه های کامپیوتری که با استفاده از پروتکل اینترنت برای ارتباطات. اکثر سیستم های اتوماسیون بازاریابی آدرس IP بازدید کنندگان سایت به طور بالقوه شناسایی بازدید کننده ناشناس را تشخیص دهد.
فرود تعداد صفحه: صفحه فرود است صفحه وب خاص است که به طور معمول از طریق کلیک کردن بر روی لینک و یا تبلیغات رسیده است. این صفحه قادر به نمایش محتویات خاص به تبلیغات و جستجو کلمه کلیدی یا پیوند زده است که باید. فرم نقل از whitepaper webinar و یا مطالب دیگر ممکن است و معمولا ویژگی های نوعی از فراخوان.
مدت زمان ایجاد سرب (یا تقاضای): ایجاد علاقه در محصول یا خدمات شما در حالی که چیدن برگ رسیده تنباکو خود خریداران برای مکالمات بعد با فروش.
بیشتر بدانید: تکنیک های فروش در بازاریابی
رهبری مدیریت: مدیریت سرب شامل ردیابی، شناسایی و مدیریت فروش منجر از نقطه تولید سرب به تبدیل.
منجر به پرورش (یا بازاریابی قطره): پرورش سرب اجازه می دهد تا مکاتبات ارسال به چشم انداز در لیست خاص در فواصل زمانی خاص در زمان و یا چشم انداز فعالیت های مبتنی بر. برنامه های قطره ای برای ادامه مبارزات بازاریابی و پرورش آگهی است که ممکن است به فروش آماده استفاده کنید.
سرب امتیازدهی: اختصاص یک مقدار عددی به منجر به نشان می دهد چگونه علاقه مند در محصول یا خدمات شما هستند. وقتی که منجر به فروش اختصاص داده می شود آماده همراه با درجه بندی سرب این سنج خوب از است.
درجه بندی سرب: سرب نمرات اغلب استفاده می شود در رابطه با نمره منجر شود. درجه (A B C D، و غیره) نشان می دهد که چگونه به خوبی چشم انداز پروفایل چشم انداز ایده آل خود را متناسب.
پروفایل مترقی: پروفایل پیشرفته اجازه می دهد تا شما را به نمایش فیلد های فرم جدید را به چشم انداز بر اساس امتیاز داده است که در حال حاضر جمع آوری شده در. این بدان معنی است بنابراین شما می توانید اطلاعات خود را در طول زمان و فرم مشخصات را در آنها جمع آوری که چشم انداز برای پر کردن اطلاعات خود را در یک ندارد. نداشتن چشم انداز در حال حاضر با فرم های طولانی به تمام اطلاعات خود را در یک بار دریافت نتایج در تبدیل بالاتر شورای.
گزاف گویی نرم در مقابل سخت جستن: جستن نرم است به ایمیل که توسط گیرنده پست الکترونیکی سرور به رسمیت شناخته شده است اما به فرستنده برگردانده می است چون صندوق پستي گيرنده پر است و یا سرور ایمیل موقتاً در دسترس نیست. گزاف گویی سخت که چون آدرس نامعتبر برای همیشه بازگشت به فرستنده bounced ایمیل است. گزاف گویی سخت ممکن است رخ می دهد زیرا نام دامنه وجود ندارد و یا اینکه گیرنده ناشناخته است.
بازاریابی مبتنی بر ماشه: اتوماسیون ابزار خاص را یا ارسال ایمیل به اقدامات خاصی مانند چشم انداز را به لیست اضافه کردن براساس اقدامات گرفته شده توسط چشم انداز و یا یک گروه از چشم انداز.
بازدید کننده در مقابل رهبری در مقابل فرصت: است بازدید کننده به فرد ناشناس که به سایت شما می آید. هنگامی که آنها تبدیل و ارائه اطلاعات تماس، آنها را تبدیل به سرب. سرب به فرصت پس مخاطب ساخته شده است و امکان دارد شما می خواهید برای بستن معامله می شود.
نظر دیگر شرایط اتوماسیون بازاریابی شما شایستگی این را در این لیست می شود چیست؟ ما در نظرات اطلاع دهید!
می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد اتوماسیون بازاریابی نگاهی به ما کاغذ سفید “هنر اتوماسیون بازاریابی” که از طریق ابتدا متوسط و پیشرفته مراحل بازاریابی اتوماسیون استفاده پیاده می رود.